Receptionist
(Parttime)

FHC Formulebeheer B.V. in Nieuw-Vennep is een succesvolle franchiseorganisatie die al sinds 1994 staat voor het ontwikkelen en beheren van formules op het gebied van Fastfood, Horeca en Catering binnen een nauwe samenwerking tussen enthousiaste ondernemers, sterke A-merken en horeca totaalgrossiers. FHC beheert drie heerlijke franchiseformules: Family, Foodmaster en VITAL. We doen dat met een team van ongeveer 20 enthousiastelingen. Inmiddels hebben meer dan 160 bedrijven zich aangesloten bij één van onze formules. Naast succesvolle formules en het bieden van professionele ondersteuning en dienstverlening van A tot Z aan onze ondernemers, vindt FHC werkplezier ook van belang. Onze jaarlijkse teamuitjes zijn hier het perfecte voorbeeld van. Omdat we een prettig en professioneel ontvangst- en werkklimaat belangrijk vinden, zijn we op zoek naar een

Receptionist
(ma-wo-vr van 8.30 uur tot 12.00 uur)

Als receptionist ben je het visitekaartje van ons bedrijf. Je zorgt ervoor dat klanten en gasten zich welkom en geholpen voelen. Het interne team kan met een gerust hart licht administratieve taken bij je neerleggen. Postpakketten komen en gaan op het juiste moment en het magazijn is netjes en compleet. Door jouw toedoen zijn de receptie en de gezamenlijke (vergader)ruimten om door een ringetje te halen.  

De taken van de Receptionist zijn: 

  • Fungeren als eerste aanspreekpunt voor bezoekers (openen deur, koffie/thee aanbieden); 
  • Zowel telefonisch als persoonlijk te woord staan van klanten en gasten. Je beantwoordt vragen, verstrekt informatie en wijst hen de juiste weg wanneer jij hen niet kan helpen; 
  • Zorgdragen voor een representatieve uitstraling van de receptie en de gezamenlijke (vergader)ruimten; 
  • Het beheren van het magazijn en de voorraad; 
  • Het ontvangen en verzenden van pakketten en poststukken; 
  • Het verwerken en uitvoeren van opdrachten uit de inkomende mail; 
  • Het uitwerken van blind visit- en hygiëne rapporten; 
  • Het allerhande assisteren van collega’s. 

Om in aanmerking te komen voor deze functie is het van belang dat je klantgericht bent. Je biedt graag een helpende hand, maar durft de ander ook aan te spreken wanneer het niet gaat zoals afgesproken. Je hebt MBO werk- en denkniveau en je bent vrijwel foutloos in de Nederlandse taal. Je hebt ervaring met het werken in Office 365. Verder ben je proactief, oplossingsgericht en flexibel. Bij voorkeur ben je woonachtig in de buurt van ons kantoor.  

Wij bieden: 

  • Een functie waaraan je je eigen kleur kunt geven; 
  • Een arbeidsovereenkomst met een passende salariëring; 
  • Een leuk, hardwerkend team aan collega’s; 
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden. 

Ben je geïnteresseerd, dan ontvangen wij graag een schriftelijke sollicitatie die je kunt sturen naar ralph@fhc-formulebeheer.nl t.a.v. de heer R. Markwat (Directeur). Voor telefonische inlichtingen kun je ons bereiken op 0252 – 620620.