Al snel was onderneemster Jacqueline van Hoolwerff van Family Uitgeest helemaal ingericht volgens de voorschriften van het RIVM. De afstand van 1.5 meter bleef gewaarborgd voor de klanten en de medewerkers en de bezorgvoorwaarden werden snel aangepast. De bezorgtijden werden verruimd en de bestelvoorwaarden iets aangepast, waardoor er met een stipte pick-up tijd gewerkt kon worden. Ideaal voor de bewoners van de omliggende gemeenten waar veel cafetaria’s hun deuren hebben gesloten.

CADEAUBON BEZORGING🛵🎁 #supportyourlocal Feestje? Verjaardag? Iemand opvrolijken?Als u niet op visite kunt vanwege het corona-virus bezorgen wij de cadeaubon graag bij u of bij de ontvanger thuis! 🛵Stuur ons een privebericht of reageer hieronder dan sturen wij u een privebericht. Of mail naar bestellingfamily@gmail.comVermeld hierbij:> waarde cadeaubon> adres ontvanger> uw persoonlijke boodschap> uw telefoonnummer (i.v.m. Betaalverzoek)

Geplaatst door Cafetaria Family Uitgeest op Dinsdag 31 maart 2020
Een leuk gebaar tijdens deze periode, een cadeaubon van Family Uitgeest

Een cadeaubon
Direct de eerste week kwam een aantal fanatieke medewerkers met een inspirerend idee.De cadeaubon. Deze bon bestel je voor iemand anders en wordt door Jacqueline en haar team bij de ontvanger afgeleverd. De klanten pikten het initiatief positief op. De cadeaubon zorgt voor leuke reacties. Niet alleen op het filmpje dat Jacqueline op social media plaatste, maar ook vonden mensen het leuk om iemand die jarig is te verrassen met een bon van Family Uitgeest. Enthousiast vertelt Jacqueline; ”De cadeaubon brengen we langs, feestelijk verpakt en met een persoonlijke boodschap van de gever en een kaartje.

Onze trouwe klanten kopen de bon om ons te steunen tijdens deze lastige periode.” Jacqueline en haar team hechten veel waarden aan betrokkenheid binnen Uitgeest. Zo heeft zij onlangs 60 kroketjes geleverd bij de plaatselijke zorginstelling. Zowel voor de ouderen als voor het personeel een aangename verrassing. Jacqueline; “Uiteraard had ik van te voren even gebeld. Er werd direct heel positief gereageerd door het personeel van de zorginstelling. De ouderen mogen op dit moment geen bezoek ontvangen en op deze manier laten wij toch zien dat we aan hen denken. Ik vind het verschrikkelijk dat zij dit nu allemaal moeten meemaken.” Natuurlijk vindt Jacqueline het jammer dat haar eethuis op dit moment geen bezoekers mag ontvangen, maar doordat zij vol inzetten op bezorgen brengen ze de Family beleving nu bij de mensen thuis. “We bezorgen niet alleen keurig de bestelling, maar gaan net even verder. We doen er een bestekpochette, servetjes en pepermuntjes bij.”

Blijf positief en zet vol in op bezorgen
Als tip aan haar collega ondernemers zegt Jacqueline; “Blijf positief en zet vol in op bezorgen. Verruim net als wij je bezorgtijden of start met bezorgen. Iedereen binnen ons team is nu druk met bezorgen, inclusief ikzelf. Op dit moment zie ik een verhouding van 20% afhaal en 80% bezorgen, dat is toch de moeite waard. Natuurlijk is alles keurig volgens de richtlijnen en dankzij FHC Formulebeheer werden alle communicatiemiddelen snel geleverd, zodat we direct de aangepaste werkwijze konden communiceren aan de klanten. Kortom, ga bezorgen en blijf in de running. Ik zie veel vaste klanten, maar ook veel nieuwe klanten tijdens het bezorgen. Zolang de reviews goed zijn, blijven er zeker een aantal klanten hangen.” De reviews zijn lovend over Family Uitgeest maar daar wordt ook hard voor gewerkt, met veel dankbaarheid naar hun klanten en waardering voor elkaar binnen het team.