Medewerkers van het hoofdkantoor werken mee bij Family, Foodmaster en Vital-vestigingen
FHC Formulebeheer, de toonaangevende franchisegever van de bekende cafetariaformules Family, Foodmaster en het scholencateringconcept VITAL, heeft met trots haar landelijke meewerkdag voltooid. Vanuit het hoofdkantoor, van inkoop tot marketing, hebben alle medewerkers van FHC Formulebeheer zich met enthousiasme en toewijding ingezet tijdens deze speciale dag door actief mee te draaien op de werkvloer bij diverse vestigingen door heel het land.
Op de meewerkdag kwamen alle operationele taken aan bod, variërend van mise-en-place werkzaamheden, bezorging per fiets tot bediening in het eethuis en het bereiden van kilo’s frites. Ook op de scholen waar VITAL actief is, hebben medewerkers zich ingezet bij de bereiding en verkoop van o.a. broodjes en panini’s. Deze betrokkenheid bij de dagelijkse werkzaamheden op de werkvloer benadrukt het belang dat FHC Formulebeheer hecht aan verbinding met haar ondernemers.
Het team van FHC Formulebeheer bezocht vestigingen verspreid over het hele land om direct in contact te komen met de werkelijke bedrijfsvoering. Tijdens een bezoek aan Family Appelscha stond Marketing Manager Suzanne de Koning in de bediening. Over dit moment zei zij: “Het blijft bijzonder om te zien hoe gestroomlijnd en geolied het proces van een Family in elkaar zit. Het is echt keihard werken in de formule waarbij afhalen, bezorging en het restauratieve volledig geïntegreerd is. Juist door elkaar op te zoeken krijg je meer begrip en hoor je van gasten wat zij écht waarderen aan onze vestigingen. Kortom, ik denk dat deze meewerkdag onze slogan: Samen ondernemen, helemaal onderstreept.”
Samen ondernemen
Deze betrokkenheid bij de dagelijkse werkzaamheden op de werkvloer benadrukt het belang dat FHC Formulebeheer hecht aan verbinding met haar ondernemers. Het illustreert het voortdurende streven van FHC Formulebeheer naar samenwerking en het begrijpen van de behoeften van zowel de franchisenemers als de gasten. Door directe betrokkenheid bij de operationele processen kunnen er efficiëntieslagen worden behaald en kan de kwaliteit van de dienstverlening verder worden versterkt.